Kategorie

Jak zákazník vnímá značku

314 běžná cena 399 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: BIZBOOKS
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná lepená
Počet stran: 256
Zařazení: populárně-naučné publikace marketing obchodní značky spotřebitelské chování psychologie reklamy neuromarketing

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko koupit. Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Neuromarketing je nový trend na poli marketingového výzkumu a velmi diskutované téma.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 21% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Jak zákazník vnímá značku jen za 314 Kč.