Kategorie

Rétorika pro každého

Autor: Jay Heinrichs

101

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Computer Press, a.s.
ISBN: 978-80-251-2693-6
Rok vydání: říjen 2009
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 376
Zařazení: příručky rétorika argumentace manipulace (psychologie) persuaze komunikační dovednosti

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Rétorika znamená víc než velkolepé řečnictví, umí víc než „používat slova… k ovlivňování nebo přesvědčování“, jak ji popisuje Websterův výkladový slovník. Rétorika nás učí debatovat bez hněvu. A dává možnost najít zdroj společenské moci… Zdá se vám, že slovo rétorika zní příliš vznešeně? Zapomeňte na to. Kniha Rétorika pro každého vás naučí, jak toto umění využívat v každodenních debatách a sporech. Upozorňuje zejména na: potřebu stanovit svoje cíle a uvědomit si čas, ve kterém se spor odehrává, situaci, podle níž volíte, zda je vhodnější zdůraznit charakter, logiku nebo emoce, umění rozpoznat ideální načasování a formu sdělení. Nechte se inspirovat mnohými proslulými i méně známými řečníky (v knize nechybí Cicero, Britney Spearsová, svatý Augustin, královna Viktorie ani Bart Simpson) a naučte se, jak poznat základní rétorické nástroje i jak je šikovně a přesvědčivě použít. Autor vám prozradí nejen časem prověřená tajemství, ale i současné rétorické techniky a populární úskoky, mezi něž například patří: Ciceronova strategie, jak v několika krocích přimět publikum k jednání, trik Abea Lincolna, který vám radí, jak snížit očekávání publika předstíráním vlastní neschopnosti, kódový jazyk, který používají politici, když chtějí zapůsobit na konkrétní skupinu lidí, chiasmus neboli křížová figura, fígl Eddieho Haskella. Tato kniha je nejen poučná, ale také psaná se srdečností a vtipem. Neobsahuje totiž pouze ukázky projevů známých rétorů, ale i mnoho příkladů a rozhovorů ze skutečného života.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o -2% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Rétorika pro každého jen za 101 Kč.