Kategorie

Prodej problémovým zákazníkům - Klíč k vyjednávání a přesvědčování - 3. vydání

Autor: Nicolas Caron

267 běžná cena 339 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Grada
Kód:
ISBN: 978-80-247-4049-2
Jazyk: Čeština
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 272
Zařazení: příručky prodej psychologie prodeje obchodní jednání persuaze

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Sběratelská záložka 1 - Alpy 1. K Objednávce od 1 kusů

Časopis Téma - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

DVD film - Noviny 3. K Objednávce od 4 kusů

Úspěšná kniha špičkového francouzského konzultanta ukazuje efektivní techniky prodeje, které vám pomohou dosáhnout vynikajících výkonů a odlišit se od konkurence. Dozvíte se, jak přimět zákazníka ke spolupráci, jak oslovit zákazníka, který nemá zájem, jak získat informace k vypracování úspěšné nabídky, jak překonávat námitky, jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny a efektivně přistoupit k uzavření prodeje, jak udržovat dobré vztahy se zákazníky. Již třetí vydání této ceněné knihy přináší nové strategie prodeje, které vycházejí ze současného stavu trhu a vyšších požadavků zákazníka, a dále zcela novou kapitolu o tom, jak v náročném prostředí současného trhu pracovat s vlastní motivací, udržovat pozitivní přístup a překonávat negativní vlivy. Kniha je určena profesionálním obchodníkům, prodejcům, obchodním manažerům, vedoucím a trenérům obchodních týmů - prostě všem, kteří přicházejí do styku se zákazníky.
Odměny pro recenzenty
3
Recenze
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Dostala jsem doporučení od kamarádky a kniha splnila mé očekávání. Je plná zajímavých informací a rozhodně už teď vím, že se k ní budu mnohokrát v budoucnu vracet a pokaždé mi ukáže směr.
15/09/2016
Velmi zajímavá a poučná kniha, kterou by si měl pořídit každý. Vhodné jako dárek pro všechny, kteří chtějí žít lépe.
27/08/2016
Kniha se čte dobře, je napsaná velice vstřícně. Je to velice zajímavé čtení, které bych doporučila všem, kteří o sobě nějakým způsobem pochybují.
15/08/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 21% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Prodej problémovým zákazníkům - Klíč k vyjednávání a přesvědčování - 3. vydání jen za 267 Kč.