Elektronická kniha, určená ke čtení v mobilu, čtečce e-knih, počítači, tabletu apod. Nejedná se o tištěnou knihu.
\nProgramovací jazyk Lua není známý jako někteří jeho konkurenti. Rozhodně to ale neznamená, že je málo rozšířený. Používá se v mnoha počítačových hrách, ale i jiných aplikacích. Jedná se o jednoduše použitelný programovací jazyk, který je skutečně mezi výrobci herního softwaru z několika příčin...
číst celé
Elektronická kniha, určená ke čtení v mobilu, čtečce e-knih, počítači, tabletu apod. Nejedná se o tištěnou knihu.
\n
Programovací jazyk Lua není známý jako někteří jeho konkurenti. Rozhodně to ale neznamená, že je málo rozšířený. Používá se v mnoha počítačových hrách, ale i jiných aplikacích. Jedná se o jednoduše použitelný programovací jazyk, který je skutečně mezi výrobci herního softwaru z několika příčin oblíbený.\nPatří do poměrně rozsáhlé a stále častěji používané skupiny vysokoúrovňových skriptovacích jazyků, do níž můžeme zařadit například populární Python, Perl, Scalu, Ruby, či na síle nabývající JavaScript. Tyto programovací jazyky nabízí vývojářům jednoduchou práci se strukturovanými daty, dynamicky typované proměnné, automatickou správu paměti (garbage collector) a mnohé další vysokoúrovňové techniky zjednodušující a zrychlující vývoj. Jazyk Lua je možné velmi jednoduše integrovat jako řídicí jazyk do různých aplikací, protože jeho interpreter je možné vtěsnat do pouhých 70 kB.\nKniha vás provede celým světem jazyka Lua od historie přes základní konstrukce až po vývoj konkrétní počítačové hry s některým z frameworků.
\n
schovat popis
Recenze