Kniha systematicky popisuje specifika rozvoje a výchovy dětí do šesti let v rodině a se zaměřením na vzdělávací práci v mateřských školách. Věnuje se mimo jiné těmto otázkám:
• adaptace dítěte při vstupu do mateřské školy
• možnosti pro rodiče, jak se aktivně vyrovnat se změnami spojenými s...
číst celé
Kniha systematicky popisuje specifika rozvoje a výchovy dětí do šesti let v rodině a se zaměřením na vzdělávací práci v mateřských školách. Věnuje se mimo jiné těmto otázkám:
• adaptace dítěte při vstupu do mateřské školy
• možnosti pro rodiče, jak se aktivně vyrovnat se změnami spojenými s nástupem dítěte do mateřské školy
• připravenost dítěte na základní školu
• komplexní analýza běžných mateřských škol
• základní směřování alternativních programů
Kromě učitelů mateřských škol a rodičů předškolních dětí je publikace určena i studentům pedagogických oborů, sociálním pracovníkům a všem dalším lidem, kteří pracují s dětmi jak na profesní úrovni, tak v různé zájmové činnosti.
Doc. PaedDr. Soňa Koťátková, Ph.D., je vedoucí oddělení předškolní pedagogiky na Pedagogické fakultě UK v Praze, kde od počátku devadesátých let vyučuje především studenty oborů zaměřených na pedagogiku předškolního věku. Působí také jako garant dalšího vzdělávání učitelek mateřských škol z praxe. Spolupracuje s odbornými institucemi zaměřenými na předškolní děti, výzkumně se angažuje a publikuje v odborných časopisech a nakladatelstvích v ČR i v zahraničí.
schovat popis
Recenze
Perfektní pro rodiče, kteří chtějí vědět, do čeho jdou, pokud chtějí dát své dítě poprvé do mateřské školy. Stejně tak přínosné pro paní učitelky. Je příjemné se dozvědět, co má člověk od mateřské školy čekat a co by měla mateřká škola jemu a jeho dítěti nabídnout. e přínosem jak pro učitele, tak pro rodiče, protože právě jejich spolupráce je pro děti mimořádně důležitá.