Kategorie

Politické kampaně, volby a politický marketing

185 běžná cena 229 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Kód:
Rok vydání: 2007
Jazyk: Čeština
Druh: 1xkniha
Vazba: brožovaná
Počet stran: 144
Zařazení: sborníky studie volby politický marketing politická kampaň volební kampaň

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Kniha čtenáři ukazuje několik aspektů, které se objevují na cestě mezi snahami politických stran získat co největší podíl na moci a voliči, kteří jim v tomto mohou pomoci, nebo naopak zavbránit. Příspěvky tak ve své většině zobrazují formy politické komunikace, jejichž zvládnutí patří k základním dovednostem politických aktérů 21. století.
0
Recenzí
Jak se Vám kniha líbila?
Nejsou zde žádné recenze. Buďte první a napište svoji!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 19% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Politické kampaně, volby a politický marketing jen za 185 Kč.