Na konci 60. let 20. století požádala Německá spolková železnice (DB) o novou šestinápravovou nákladní lokomotivu, která by zlepšila konkurenceschopnost železnice v porovnání se silniční dopravou. Tato lokomotiva měla doplnit a dále rozvíjet lokomotivy řady 150 dodávané od 50. let 20. století a...
číst celé
Na konci 60. let 20. století požádala Německá spolková železnice (DB) o novou šestinápravovou nákladní lokomotivu, která by zlepšila konkurenceschopnost železnice v porovnání se silniční dopravou. Tato lokomotiva měla doplnit a dále rozvíjet lokomotivy řady 150 dodávané od 50. let 20. století a urychlit těžkou nákladní dopravu s vyšší rychlostí 120 km/h. V letech 1972 až 1978 bylo do provozu uvedeno celkem 170 lokomotiv řady 151, které byly zpočátku umístěny v Hagenu a Norimberku. V roce 1994 byly lokomotivy řady 151 přiděleny společnosti DB Cargo. Řada lokomotiv řady 151 byla od té doby prodána soukromým železničním společnostem a nadále se používají v nákladní dopravě. Specifikace: DC napájení analogové ovládání délka s nárazníky 224 mmšachta NEM + krátké spřáhlominimální rádius - 358 mmdigitální rozhraní NEM 658 PluX22 venkovní osvětlení bílá/červená - svítí v závislosti na směru jízdyzvuk - ne - dodatečná montáž zvukového dekodéru PIKO, číslo položky 56523 Hlavní vlastnosti: novinka roku 2025digitální ovládání osvětlení kabiny s dodatečnou instalací digitálního dekodérudigitálně přepínatelné osvětlení strojovny a příjezdová světla
schovat popis
Recenze