Detailně provedený model elektrické lokomotivy E669.1 je novinkou roku 2025. Šestinápravové elektrické lokomotivy řady E 669.1 se v těžké nákladní dopravě osvědčují již více než půl století. Byly vyvinuty ze dvou prototypů třídy E 660.0 s cílem vyhnout se nákladním vlakům taženým dosud dvojitou...
číst celé
Detailně provedený model elektrické lokomotivy E669.1 je novinkou roku 2025. Šestinápravové elektrické lokomotivy řady E 669.1 se v těžké nákladní dopravě osvědčují již více než půl století. Byly vyvinuty ze dvou prototypů třídy E 660.0 s cílem vyhnout se nákladním vlakům taženým dosud dvojitou trakcí. Škoda je dodala Československým státním drahám (ČSD) na počátku 60. let a 150 vyrobených kusů bylo nasazeno do stejnosměrné sítě na severu a východě bývalého Československa. Se zánikem Československa v roce 1993 byla celá řada, dnes známá jako 181, převedena na nové České dráhy (ČD). Jako tlačné lokomotivy je dnes pod záštitou ČD Cargo stále v provozu pět exemplářů. Specifikace: DC napájení digitální ovládání délka s nárazníky 216 mmminimální rádius 358 mmšachta NEM + krátké spřáhlodigitální rozhraní NEM 658 PluX22 zvukový dekodér PluX22 zvuk – ano, zvukový dekodér PIKO vybavený z výroby digitálně ovladatelné osvětlení kabiny strojvedoucího a strojovny (s dekodérem PluX22) venkovní osvětlení bílá/červená - svítí v závislosti na směru jízdy Hlavní vlastnosti: novinka roku 2025digitálně ovladatelné osvětlení kabinydigitálně ovladatelné osvětlení strojovnyosvětlení stanoviště strojvedoucíhodva nůžkové sběrače proudu z kovudetailně zpracovaná střechaprovedení s kulatými nárazníkys kolejovou škrabkoudetailní vybavení v kabinách a strojovněPIKO TrainSound®realistické barevné provedenídetailní zpracováníatraktivní design
schovat popis
Recenze