Nové, aktualizované a doplněné vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři ve firmách (investiční a finanční činnost, nákup, výroba, inovace a marketing, rozbory, controlling a interní audit), seznámíte se s veličinami charakterizujícími hospodářskou činnost firmy (výnosy, náklady, výsledek hospodaření a vztahy mezi nimi) a majetkovou a kapitálovou výstavbou firmy. Dále zjistíte, co obnáší založení podniku, sdružování podniků a internacionalizace podnikových činností, sanace a zánik podniku. Oproti předchozímu vydání je celý text doplněn o nové poznatky a aktualizován v souvislosti s novými právními úpravami, daňovými změnami a vývojem v české a světové ekonomice. Rozšířena je například problematika finančního krizového managementu, sanace podniku a insolvenčního řízení, témata strategického řízení nákladů a měření výkonnosti, doplněna je problematika inovací a oblast nákupu. Autorský kolektiv knihy tvoří přední odborníci z Vysoké školy ekonomické v Praze a ČVUT v Praze.
schovat popis- Nakladatel: Cosmopolis
- Kód:
- Jazyk: Čeština
- Vazba: Gebunden
- Počet stran: 480
- Šířka balení: 17.8 cm
- Výška balení: 25 cm
- Hloubka balení: 3 cm
- Váha balení: 934 g
Recenze
Manažerská ekonomika aplikuje ekonomickou teorii a metody do podnikatelských a řídících rozhodnutí. Spojuje tradiční ekonomii s vědami o rozhodování, s metodami a nástroji kvantitativní analýzy a optimalizace. Poskytuje tak manažerům důležité nástroje pro jejich každodenní práci. Autor vztahuje dané východisko k současné situaci řízení podnikové sféry v České republice. Příručka shrnuje základní poznatky z oblasti manažerské a podnikové ekonomiky.