Kategorie

Bez loga

Autor: Naomi Klein

387 běžná cena 548 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Dokořán, s.r.o.
ISBN: 80-7363-010-9
Rok vydání: květen 2005
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná s přebalem matná
Počet stran: 510
Zařazení: studie veřejné mínění globalizace nadnárodní společnosti obchodní značky antiglobalizační hnutí

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem.

Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 29% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Bez loga jen za 387 Kč.