Kategorie

Plánování a tvorba hodnoty firmy

83 běžná cena 99 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
ISBN: 978-80-247-2432-4
Rok vydání: říjen 2008
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 220
Zařazení: monografie strategický management plánování hodnotový management

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Džentlmen a frajer 2. K Objednávce od 3 kusů

Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím.
3
Recenze
Tuto knihu bych doporučila všem, kteří chtějí podnikat, jako povinnou četbu.
16/09/2016
Doporučuji všem, kteří chtějí začít dělat něco se svou finanční situací. Touto knihou by měli začít.
9/09/2016
Knihu jsem četla na doporučení. A byla jsem nadšená! Také jsem ji ihned doporučila známým, které takto zaměřená kniha bude určitě zajímat. Já jsem ji přečetla za 2 dny a půjčila ji dál.
20/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 16% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Plánování a tvorba hodnoty firmy jen za 83 Kč.