Sich durchsetzen in Preisgesprächen und Preisverhandlungen (německy)

· FinanzBuch Verlag · 2010 · vázaná · 381 stran
Kód:
Sich durchsetzen in Preisgesprächen und Preisverhandlungen
Německy

Sich durchsetzen in Preisgesprächen und Preisverhandlungen (německy)

Německy
1 132
1 132
Cena nižší o 11 % oproti DMOC
Běžně 1 274 Kč
Produkt momentálně není dostupný.
Podívejte se na dostupné alternativy.
Nákupem získáte dárek zdarma více zde

Nákupem získáte tento krásný dárek

Dárek 1.
DÁREK ZDARMASběratelská záložka
  • Dárek Sběratelská záložka je součástí série.
  • Dárek Pro dlouhou životnost je záložka potažená lesklou laminací, která zabraňuje poškození.
  • Dárek Dárek získáte ke každé objednávce.
Sběratelská záložka
  • Mohlo by Vás také zaujmout
  • Další knihy autora
  • Další zboží nakladatele
  • Naposledy prohlédnuté
Instagramové soutěže o knihy zdarma

Sběratelské záložky

České osobnosti na návštěvě v Megaknihách!

Pravidelně k nám do Megaknih chodí známe české osobnosti a povídáme se s nimi o knihách. Pozvání k nám do Knižního zákulisí přijali zajímavé české osobnosti, například Jirka Mádl, Roman Vaněk, Veronika Žilková, Bořek Slezáček, Josef Maršálek, Martina Preissová a mnoho dalších!

Návrh štítků k produktu

Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.

Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.

Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.

K této knize jste navrhli štítky:

    Hodnocení štítků

    Klikněte na štítek, který se více hodí k produktu.

    Nyní následuje 5x hodnocení štítků ostatních.


    Proč nakupovat u nás?

    • Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
    • Levná doprava doslova za pár kaček
    • Spokojení zákazníci známka kvality
    • Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
    • Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat

    Hodnocení od zákazníků Heureka.cz

    1898 pozitivních recenzí
    za posledních 90 dní
    4star celková spokojenost
    s obchodem
    "Rychlé doručení zboží."
    "Vždy spokojenost!"
    "Vše v naprostém pořádku."
    "Nemám připomínek."
    Knihy ve více jazycích
    Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
    Avatar uživatele
    Aus Detroys Buch wurden dazu 10 Grundsätze abgeleitet, die dann in das neue Verkaufsprogramm einflossen:

    1. Es kommt gar nicht auf den Preis an, sondern auf den Wert. Preisnörgler sind Qualitätsnörgler.
    2. Bei den "Billigheimern" ist der qualifizierte Verkäufer fehl am Platz. Der Preis ist der Verkäufer.
    3. Produktwert verträgt keinen Discountpreis. Preisdemontage führt zur Produktzerstörung.
    4. Eine klare Strategie fahren! Entweder Billigheimer oder Qualitätsanbieter.
    5. Den Gang durch die Preishölle vermeiden, wo immer möglich! Konsequenter Verzicht auf dubiose Rabatte.
    6. Beim Billigen kauft man wegen des Preises. Beim Teuren wegen des Verkäufers.
    7. Verkaufsargument: "Auch wir könnten ein billiges Produkt auf den Markt bringen. Wir müssten nur an der Ausstattung und der Qualität sparen. Aber unser Firmenzeichen würden wir für solch ein Produkt nicht mehr hergeben!"
    8. Als Unternehmer, Marketeer oder Verkäufer sich selbst überzeugen: Der Preis ist nicht das Problem! Voll und ganz hinter den eigenen Preisen stehen! - Besser beim Kunden keine Hoffnung auf Preisverhandlungen wecken. Enttäuschte Erwartungen sind schlimmer als keine Erwartungen.
    9. Preisgespräche nicht zu Rabattgesprächen machen! Der Kunde hat ein Recht auf eine fundierte Erklärung des Preises. Die Kundenfrage nach einem Rabatt bedeutet, dass die Erklärung des Preises noch nicht gut genug war.
    10. Kein Rabatt ohne Gegenleistung! - Ein einmal "gratis" abgegebener Rabatt wird vom Kunden für alle Zukunft erwartet.

    Mit diesen 10 Grundsätzen wurden zuerst die eigenen Verkäufer überzeugt. Dann von diesen die Kunden. Der Gesamteffekt: Die Billigheimer kauften nicht mehr. Aber die qualitätsbewussteren unter den Stammkunden blieben und kompensierten diesen Umsatzausfall über die höheren Preise. Zudem konnten neue, qualitätsbewusste Kunden dazugewonnen und die Marktpositionierung als Qualitätsanbieter gestärkt werden. So dass insgesamt ein höherer Umsatz resultierte, bei besserer Marktstellung und nachhaltigerem Image.
    16/11/2017
    Váš avatar
    Vybrat si
    Jméno
    Vaše recenze
    0

    Kniha návstěv

    Ověřené příspěvky jsou tak označené, ostatní jsou neověřené.
    Jana Herejková
    MEGAKNIHY nikdy nezklamou a patří k těm , kde platím předem a nemám z toho obavy . Děkuji
    Alois
    Rychlé dodání, dobré ceny..
    Syma10
    Super obchod, vždy spokojenost
    Zlata Pátková
    S nákupy jsem vždycky spokojená a vřele doporučuji
    Jiří Pupík
    Ověřený příspěvek
    Není co dodat, nakupují v Mega knihy často, spokojenost.
    Lea Santo
    Ověřený příspěvek
    Jsem velice spokojená, obchod doporučuji. Zakoupila jsem skleněnou LED kouli, krásný dárek.
    Dominika Kudrnová
    Ověřený příspěvek
    Nakupuji zde celkem pravidelně a můžu jen doporučit. Rychlé dodání, velký výběr.100% spokojenost
    Dana
    Super obchod, vřele doporučuji
    Martin
    Ověřený příspěvek
    Naprostá spokojenost. Velmi spolehlivý obchod. Děkuji
    Jana
    Jako vždy jsem byla s nákupem v tomto obchodě spokojená. Rychlé vyřízení, příznivá cena. V jiném obchodě už téměř nenakupuji.
    Největší online nabídka knížek

    Alkohol mohou nakupovat pouze osoby starší 18 let.

    Prosím potvrďte, že Vám již bylo 18 let.