Kategorie

Mezinárodní marketingový management

Autor: Ralph Berndt

199 běžná cena 250 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Computer Press, a.s.
Kód:
ISBN: 80-251-1641-7
Rok vydání: říjen 2007
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 360
Zařazení: příručky marketingový management mezinárodní marketing

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Sběratelská záložka 1 - Alpy 1. K Objednávce od 1 kusů

Časopis Téma - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

DVD film - Táta 3. K Objednávce od 4 kusů

Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu. Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového ma-nagementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena pro: marketingové manažery studenty řídící pracovníky obecně
Odměny pro recenzenty
4
Recenze
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Báječná knížka, která vám ukáže správný směr v podnikání, jak se lépe starat o své finance, a jak nad nimi jinak přemýšlet.
24/08/2016
Doporučuji všem, kteří chtějí začít dělat něco se svou finanční situací. Touto knihou by měli začít.
23/08/2016
Vynikající kniha pro ty, kdo se chtějí finančně osamostatnit a dostat se z "krysího závodu". Rozhodně stojí za přečtení a za přemýšlení nad obsahem.
23/07/2016
Super, moc mi pomohla, všem bych tuto knihu doporučil.
18/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 21% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Mezinárodní marketingový management jen za 199 Kč.