Elektronická kniha, určená ke čtení v mobilu, čtečce e-knih, počítači, tabletu apod. Nejedná se o tištěnou knihu.
\nNa 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných...
číst celé
Elektronická kniha, určená ke čtení v mobilu, čtečce e-knih, počítači, tabletu apod. Nejedná se o tištěnou knihu.
\n
Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol:\n1. Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013\n2. Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot\n3. Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu\n4. Případová studie inovací produktů f. Danone\n5. Psychologie a etika v inovačním procesu\n6. Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací
\n
Znalosti si doplní především:\n1. Manažeři firem\n2. Pracovníci prodejních a marketingových oddělení\n3. Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení\n4. Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur\n5. Studenti marketingových a ekonomických směrů
\n
Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.
\n
schovat popis
Recenze