Kategorie

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

Autor: Ivan Soukal

210 běžná cena 249 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Grada
ISBN: 978-80-247-5465-9
Rok vydání: 2014
Jazyk: Čeština
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 160
Zařazení: monografie bankovní služby asymetrické informace

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady (ekonomickou ztrátou) jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu a provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie. Na základě výsledků navrhují vlastní řešení, které by přispělo k tomu, aby si spotřebitel mohl zvolit základní bankovní služby za optimální cenu vzhledem ke svým potřebám. V závěru je provedeno modelování cen těchto služeb v aktuálním prostředí asymetrické informace v komparaci se situací po realizaci navrženého řešení pro zpřehlednění trhu. Autoři vycházejí z rešerše a vlastních empirických šetření spotřebitelského chování v ČR za účasti více než 20 000, ve druhém šetření více než 8 000 spotřebitelů. Šetření a i další výsledky jsou založeny na dlouhodobé spolupráci autorů s tematickým webem bankovnipoplatky.com.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 16% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele jen za 210 Kč.