Kategorie

Konec reklamy,jak jsme ji znali

Autor: Zyman Sergio

269 běžná cena 349 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Management Press
Jazyk: Čeština
Vazba: Vázaný
Počet stran: 256
Zařazení: studie reklama a propagace marketingová komunikace

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil největší a nejsilnější světové značky, boří vžité mýty, předsudky i důmyslné teorie, aby naši pozornost obrátila k samým základům reklamy a její efektivnosti. Ukazuje i to, jak se změnila pravidla hry v reklamní branži.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 23% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Konec reklamy,jak jsme ji znali jen za 269 Kč.