Kategorie

Vést nebo být veden

Autor: Don Fuller

270 běžná cena 299 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: KERNBERG PUBLISHING, s.r.o.
ISBN: 978-80-87197-93-6
Rok vydání: srpen 2004
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 208

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Myslíte si další kniha, která je plná poučení a rad autora, který jen teoretizuje. Omyl. Don Fuller svá doporučení, jak překročit tzv. velký mezník, objevil jako vedoucí pracovník. Kniha je doplněna o výstižné a zábavné obrázky, u kterých se poučíte i pobavíte. A víte, co je to ten velký mezník? Životní dráha člověka je určována jeho odbornými znalostmi. Tak je tomu až do velkého mezníku, který je spojen s novou funkcí, povýšením a novou odpovědností. Je třeba, aby změnil svůj způsob myšlení. To, co dělá, už nebude měřit metrem technické rutiny. Novým kritériem hodnocení se stává schopnost řídit. Málokdo je připraven na tuto radikální změnu, jež od základu mění charakter práce a chování. Někteří nově jmenovaní do toho skočí po hlavě a plavou s chutí a bez rozpaků. Myslí si, že s vedením automaticky získali kvalifikaci k plnění svých nových úkolů. Někteří se velkému mezníku neumějí nebo nechtějí přizpůsobit. Nepředávají práci, kterou doposud vykonávali. Odmítají překročit velký mezník. Toto překročení musí být vědomým projevem vůle, uvědomělou změnou postoje, přístupu a výkonu. Odborný pracovník dělal specializovanou práci a zároveň se udržoval na výši své specializace. Nyní má pochopit svoji novou specializaci - řízení. Jestliže se pokusí být zároveň specialistou i výkonným vedoucím pracovníkem, bude výsledek jeho práce špatný v obou sférách . Úkolem řídícího pracovníka je, aby dovedl sám rozhodnout, kde a kdy se dosavadní "recept" dá použít. Nad obrázky i textem pochopíte, že je lepší lidi vést, než je hnát.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 10% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Vést nebo být veden jen za 270 Kč.