Kategorie

Strategické aliance se zahraničními partnery

Autor: Leo Vodáček

150

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Management Press, s.r.o.
ISBN: 80-7261-058-9
Rok vydání: 2002
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 140
Zařazení: učebnice příručky strategické aliance

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Strategické aliance patří k osvědčeným způsobům transferu moderních technologií, manažerského know-how, snižování podnikatelského rizika, urychlování inovačního a investičního rozvoje atd. Na základě poznatků z domácí i světové praxe kniha popisuje osvědčené organizační formy, způsoby přípravy a fungování, popř. ukončení strategických aliancí. Je určena podnikatelům a manažerům, studentům vysokých škol ekonomického směru, programů MBA a odborných manažerských kursů.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o -2% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Strategické aliance se zahraničními partnery jen za 150 Kč.