Slime je chytrý způsob, jak se vypořádat s propíchnutou pneumatikou. Defekt dokáže opravit do 10 minut! Stačí vpravit těsnící hmotu do propíchlé duše, nafouknout pneumatiku a můžete jet.
\nSadu lze jednoduše uložit pod sedadlo nebo do kufru.
\nSlime je nejbezpečnější a nejúčinnější těsnící hmota na pneumatiky, která je k dostání na našem trhu. Díky nízkému bodu mrznutí (-37° C) a vysokému bodu oddělení (82° C) účinkuje těsnící hmota i za extrémních teplot.
\nHmota Slime je netoxická, nehořlavá a dá se snadno odstranit pomocí vody. Je specielně navržena tak, aby neměla korozivní účinky – je tedy bezpečná pro pneumatiky i ráfky.
\nJak se pneumatika opravená pomocí těsnící hmoty Slime otáčí, odstředivá síla tlačí těsnící hmotu do běhounu pneumatiky, kde vytváří ochrannou vrstvu a působí na defekt.
\nSpotřeba hmoty - bezdušové/dušové pneu
\n- \n
- Cyklo: 89 ml / 118 ml. \n
- Motorky, skůtry: 237 až 473 ml / 237 ml. \n
- Dirtbike, MTB: 237 ml. \n
- Auto: 473 ml / 237 ml. \n
- Dodávky, SUV: 592 ml. \n
- Čtyřkolky: 710 až 946 ml. \n
- \n
- Černá čepička na láhvi se použije k vložky ventilku. Odšroubujte tento nástavec z láhve a použijte ho k vyjmutí vložky z ventilu pneumatiky. \n
- Připojte hadičku, která je součástí balení, k láhvi i k ventilku. Vmáčkněte dovnitř požadované množství těsnící hmoty. \n
- Našroubujte vložku ventilu zpět. \n
- Připojte hadici kompresoru na ventilek a kabel do autozapalovače. Nafoukněte pneumatiku na požadovaný tlak. Pozvolna se rozjeďte nebo zatočte pneumatikou, aby se hmota dostala až k defektu. \n\n
- 1 x těsnící hmota Slime (473 ml) \n
- 1 x vzduchový kompresor 12V s tlakoměrem, pro použití do autozapalovače \n
- 1 x vzduchová hadička \n
- 1 x nástavec na vyjmutí vložky ventilku a hadička na plnění pneumatiky hmotou Slime \n
- 1 x sada adaptérů (na pneumatiky, míče, vzduchové matrace a další nafukovací předměty) \n
- 1 x návod na použití \n\n
- \n
Upozornění: Před použitím si prosím pozorně přečtěte návod na použití! Těsnící hmota Slime není určena k ošetření pneumatik, u kterých uniká tlak z postranních defektů, pomalých defektů, poškozených ráfků nebo špatných ventilů.
\n schovat popis
Recenze