Kategorie

Prieskumy pre marketingový manažment (slovensky)

88

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: PhDr. Robert Farbula SOFA
ISBN: 978-80-89033-66-9
Rok vydání: 2009
Jazyk: Slovenština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 378

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Cieľom tejto monografie je podať základný obraz a priblížiť vplyv relevantných metód od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov až po ich spracovanie a analýzu vyúsťujúcu do záverečnej správy. Monografia je určená marketingovému manažmentu a študentom.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o -12% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Prieskumy pre marketingový manažment jen za 88 Kč.