Kategorie

O podstate reklamy (slovensky)

372 běžná cena 448 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: EUROKÓDEX
ISBN: 978-80-89447-85-5
Rok vydání: 2012
Jazyk: Slovenština
Vazba: pevná
Počet stran: 312

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Jedním z cílů publikace bylo předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teoerie, psychologického, sociologického, kulturního, ekonomického, neurologického atd. Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů. I proto, aby skutečnosti a informace obsažené v této monografii našly své uplatnění v dalších výzkumech ve výše uvedených vědních oborech, které jsou nezbytnou a neoddělitelnou součástí naší společenské reality.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 17% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu O podstate reklamy jen za 372 Kč.