Kategorie

Teorie a praxe kulturních průmyslů

266 běžná cena 338 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: EUROKÓDEX
Kód:
ISBN: 978-80-89447-83-1
Rok vydání: 2012
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 248

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Časopis Glanc - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

DVD film Mach a Šebestová 3. K Objednávce od 4 kusů

Naše vysokoškolská učebnice zahrnuje řadu relativně samostatných kapitol, které se ale z různých pohledů zabývají jedním tématem z nové oblasti naší společenské a ekonomické reality – kreativními a kulturními průmysly. Toto téma vstoupilo do euroatlantické ekonomicko-politické debaty intenzivněji na počátku nového milénia se zavedením pojmu kreativní třída. Přišel s ním americký filozof a ekonom Richard Florida a rozpoutal tak rozsáhlou celosvětovou diskusi o efektivitě kreativity ve společensko-ekonomickém prostoru.
0
Recenzí
Jak se Vám kniha líbila?
Nejsou zde žádné recenze. Buďte první a napište svoji!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 21% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Teorie a praxe kulturních průmyslů jen za 266 Kč.