Kategorie

Objektivy 2007/2008 - přehled

Autor: Martin Hájek

150 běžná cena 182 Kč

Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: Institut digitální fotografie s.r.o.
ISBN: 978-80-87155-01-1
Rok vydání: 2007
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 128
Zařazení: katalogy fotografické objektivy

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Choking hazard 2. K Objednávce od 2 kusů

Různé žebříčky, přehledy a katalogy objektivů, DSLR přístrojů nebo kompaktních fotoaparátů, nejsou v dnešní době již ničím výjimečným. Na druhou stranu, zatím vždy se v těchto případech jedná (a jednalo) o specificky zaměřenou publikaci - ať již v rámci použití, zaměření či konkrétní značky. Většinou jde výhradně právě o katalogy jednoho výrobce a tedy jen jedné značky, avšak nějaký komplexnější přehled zde vždy chyběl… Až do teď. Kniha objektivů Kniha je rozdělena do tématických celků a představí na celkem 128 stranách 12 značek světových výrobců skel (Canon, Nikon, Sigma, Tamron, Tokina, Olympus, Panasonic, Pentax, Sony, Carl Zeiss, Samsung a Lensbabies) se všemi jejich - v současnosti dostupnými objektivy. U každého výrobce najdete úvod k dané značce (výrobci), dále tabulku s podrobnými specifikacemi, slovníček užívaných termínů a zkratek (toho kterého výrobce) a vždy několik pečlivě vybraných typů skel s podrobnějším popisem. Kromě toho nechybí ani několik kapitol, týkajících se bezprostředně problematiky objektivů pro kinofilmové i digitální SLR. Tam naleznete jak praktické rady pro výběr toho správného objektivu, tak i doporučení a rady pro užívání a údržbu. Chybět nebude samozřejmě ani kapitola obsahující samotné rozdělení skel (pevná, proměnná, širokoúhlá, portrétní, tele, supertele, širokorozsahová), tak ale též upozornění na všechna úskalí a specifika objektivů - včetně jejich klasických optických vad (chromatická aberace, vinětace, deformace obrazu - soudkovitost/poduškovitost).
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 18% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Objektivy 2007/2008 - přehled jen za 150 Kč.