Kategorie

Analýza dat z dotazníkových šetření

Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: Professional Publishing
ISBN: 978-80-7431-062-1
Rok vydání: 2011
Jazyk: Čeština
Vazba: pevná
Počet stran: 217
Zařazení: monografie statistická analýza datové soubory analýza dat dotazníky

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Třetí vydání knihy prof. Ing. Hany Řezankové, CSc., si klade za cíl usnadnit odborníkům vyhodnocování dotazníkových šetření pomocí statistických metod. Na příkladu konkrétních průzkumů se čtenář seznámí s přípravou dotazníku, popisem datového souboru, vyhodnocením odpovědí na jednotlivé otázky a zjišťováním vztahů mezi odpověďmi. Autorka se zpočátku soustřeďuje na analýzu jednotlivých znaků, přičemž znak (proměnná) představuje odpověď na jednu otázku. Zaměřuje se na proměnné různých typů, které se mohou při zpracování dat vyskytnout. Dále popisuje analýzy závislostí dvou proměnných na základě četností výskytu kombinací kategorií, uspořádaných do kontingenční tabulky. Další kapitola pojednává o porovnávání souborů obsahujících hodnoty ordinálních znaků, u nichž lze stanovit pořadí - porovnávají se buď různé proměnné nebo skupiny hodnot jedné proměnné, vytvořené na základě jiné proměnné. Závěrečné kapitoly jsou zaměřeny na komplexnější a podrobnější postupy, především pro modelování jednostranné závislosti a pro zjišťování vztahů mezi kategoriemi. Metody zde zastupují klasifikační stromy a logistická regrese, uvedeny jsou i principy shlukové analýzy, vícerozměrného škálování a korespondenční analýzy. Kniha je určena všem, kteří se věnují terénním průzkumům a analýze kategoriálních dat, bude výtečnou pomůckou pro studenty, kteří ve svých bakalářských, diplomových a disertačních pracích vyhodnocují dotazníková šetření.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Analýza dat z dotazníkových šetření jen za 0 Kč.