Kategorie

Product Placement a jeho vliv při umístnění v audiovizuálních pořadech

133 běžná cena 139 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: Key publishing
ISBN: 978-80-7418-111-5
Rok vydání: 2011
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 69
Zařazení: monografie televizní vysílání reklama a propagace regulace reklamy rozhlasové vysílání product placement

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Publikácia sa zaoberá umiestnením výrobku - product placementu, najmä v náväznosti na jeho legalizáciu v práve ČR. Rozobrané sú základné aspekty product placementu, jednak z hľadiska jeho zákonného rámca, jednak z hľadiska dopadu na verejnosť - užívateľa audiovizuálneho vysielania či internetového vysielania.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 4% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Product Placement a jeho vliv při umístnění v audiovizuálních pořadech jen za 133 Kč.