Kategorie

Média, komunikace a kultura

120 běžná cena 122 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Aleš Čenek,s.r.o.
ISBN: 978-80-7380-117-5
Rok vydání: 2008
Jazyk: Čeština
Vazba: pevná
Počet stran: 96
Zařazení: monografie sociální komunikace masmédia moderní společnost mediální komunikace postmoderní společnost

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Publikace představuje analýzu aktuální problematiky mediální komu nikace, mechanismů fungování soudobé společnosti a základního vymezení moderní a postmoderní kultury. Jedná se o knihu propojující filosofická témata, jako jsou teorie mediality, vztah subjektu a objektu nebo obrazu a textu se sociologickými výklady globalizace, sociální komunikace, moderního obra zu světa či společnosti jako systému. Součástí interdisciplinárního přístupu je i politologické hledisko, a to zejména v tematizaci zobrazování politiky a prolínání mediálního a politického diskursu. V závěrečné části jsou popsány právní aspekty mediální produkce a fungování mediálních institucí.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 2% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Média, komunikace a kultura jen za 120 Kč.