Kategorie

Intertextualita v reklamě

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Univerzita Karlova
ISBN: 978-80-7290-513-3
Rok vydání: 2013
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 167
Zařazení: studie reklama a propagace intertextualita

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Intertextovost, intertextové navazování či textuální intersubjektivita je názor, že žádný umělecký text neexistuje bez návaznosti na jiný text. Cílem studie je analýza reklam z hlediska intertextuality, rozdělení podle jednotlivých typů podtextů.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Intertextualita v reklamě jen za 0 Kč.