Kategorie

Marketingová komunikace

281 běžná cena 345 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Management Press, s.r.o.
ISBN: 80-7261-129-1
Rok vydání: 2005
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 111
Zařazení: příručky reklama a propagace marketingová komunikace

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Choking hazard 2. K Objednávce od 2 kusů

Nakladatelství Management Press uvedlo na knižní trh průkopnickou knihu uznávaného marketingového praktika a ředitele komunikační agentury Draft Prague Petra Freye Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití (brož., 120 str., doporučená cena 250 Kč). Kniha určená pracovníkům marketingových oddělení firem, reklamních agentur a profesionálům v oblasti komunikace mapuje a popisuje nové trendy v dynamicky se měnící oblasti marketingové komunikace a na příkladech jejich praktické aplikace dokládá jejich schopnost zaujmout a oslovit spotřebitele. Diskutabilní výsledky tradičních nástrojů, technik, kanálů a médií marketingové komunikace nutí marketéry k tomu, aby hledali nová a odvážná komunikační řešení, která mají velice často podobu pestrého mezioborového mixu, jenž spojuje přednosti různých nástrojů a přístupů a jehož charakteristickými znaky jsou nízké náklady, měřitelnost a celková efektivnost. Kniha na vybraných příkladech úspěšných speciálních domácích i zahraničních projektů ukazuje také možnosti využití efektivních kombinací nových metod s těmi tradičními. Podrobněji se věnuje specializovaným komunikačním oborům (např. promotional marketing, guerillový, digitální či virový marketing, event marketing, direct marketing v elektronických médiích, product placement, mobilní marketing), vývoji marketingové komunikace jako odvětví, modelům spolupráce s agenturami, vyhlašování tendrů a dalším praktickým tématům a řešením souvisejícím s mediální scénou, s vývojem cílových skupin a se sbližováním kanálů komunikace a jednotlivých komunikačních disciplín. Jasně tak ukazuje, že i v době, kdy spotřebitelé – vystaveni neustálému a intenzivnímu tlaku nabídky – jsou stále vybíravější a kdy je patrné, že nelze příliš spoléhat na nástroje hromadné komunikace, je marketérům k dispozici celá řada komunikačních nástrojů a jejich kombinací, které dokáží spotřebitele zaujmout a účinným způsobem je oslovit. Pestrost komunikačních kanálů a nutnost nového uvažování postupně smazávají klasické dělení na „nadlinkovou“ a „podlinkovou“ komunikaci a odrážejí se v hledání optimálního nastavení komunikačního mixu, který oba tyto typy komunikace propojuje. Takové komunikační projekty v pravém slova smyslu integrují nové trendy a netradiční formy za smysluplné podpory tradičních médií a jejich podstatnými znaky jsou tak kromě mezioborovosti přístupu nízké náklady, měřitelnost a celková efektivnost. Součástí publikace je barevná fotopříloha dokumentující úspěšné komunikační projekty využívající netradičních komunikačních disciplín, užitečný slovníček odborných pojmů z mediální praxe a textová příloha s výběrem nových trendů a marketingových příležitostí ve světě. Projektem, jenž má knihu, kterou autor i nakladatel považují za první „přiblížení problematiky“, postupně doplnit a stát se její živou součástí a zároveň i významným prvkem rozvíjejícícho se experimentu s integrovanými komunikačními řešeními, je autorův weblog Nové trendy. Jeho ctižádostivým záměrem je stát se vyhledávanou platformou pro výměnu zkušeností, pro sdílení informací o nových trendech, které jsou v oblasti marketingové komunikace právě „trendy“, dílnou pro testování přístupů a tříbení názorů profesionálů v oboru marketingových komunikací.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 19% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Marketingová komunikace jen za 281 Kč.