Současné podnikatelské prostředí se vyznačuje neustálými změnami, na něž musí podniky rychle a odpovídajícím způsobem reagovat. Jedním ze základních nástrojů strategického řízení k zajištění úspěšného dlouhodobého rozvoje podniku je jejich kvalitní podniková strategie. Tato publikace zahrnuje...
číst celé
Současné podnikatelské prostředí se vyznačuje neustálými změnami, na něž musí podniky rychle a odpovídajícím způsobem reagovat. Jedním ze základních nástrojů strategického řízení k zajištění úspěšného dlouhodobého rozvoje podniku je jejich kvalitní podniková strategie. Tato publikace zahrnuje teoretická východiska pro zpraco-vání kvalitní strategie a její úspěšnou implementaci v podniku. Dává odpověď na otázku, v čem spočívá význam strategie k posílení konkurenční pozice podniku, podává souhrnný výklad o postupu zpracování podnikové strategie, o způsobu hodnocení a výběru variant strategie, zahrnuje přehled podmínek úspěšné implementace strategie v podniku na domácí i mezinárodní úrovni.
schovat popis
Recenze