Kategorie

Reklama na Internetu

312 běžná cena 359 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: GRADA Slovakia
ISBN: 80-247-0201-0
Rok vydání: 2002
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 228
Zařazení: příručky internet internetová reklama

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Publikace navazuje na velmi úspěšnou knihu stejných autorů 'Marketing na Internetu'. Tentokrát popisují autoři podrobněji a více do hloubky problematiku on line reklamy, jejího plánování, vyhodnocování, měření dopadu a účinnosti, přehled pojmů, definic a nástrojů reklamního působení, zasvěcený výklad reklamních trendů v této oblasti. Kniha je určena především manažerům, mediálním plánovačům a nákupčím reklamy, provozovatelům on line služeb, mediálním pracovníkům, marketingovým manažerům a ředitelům. Podává přehled mediálních egentur působících v České republice pro reklamu na Internetu, stejně jako přehled nejdůležitějších pojmů, definic, metod měření apod. pro on line reklamu. Součástí knihy je rozsáhlá faktografická příloha a velké množství grafů, tabulek a ukázek www stránek.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 13% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Reklama na Internetu jen za 312 Kč.