Kategorie

Management public relations

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Nakladatelství Oeconomica
ISBN: 978-80-245-1756-8
Rok vydání: 2011
Jazyk: Čeština
Zařazení: učebnice vysokých škol public relations

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Tato skripta jsou základním studijním materiálem předmětu PR management v magisterském stupni studia oboru Management Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Jindřichově Hradci. Třímodulové koncepci předmětu odpovídá i členění těchto skript. Problém PR managementu je postupně modul od modulu snášen z teoretické makro úrovně přes makro - mikro úroveň až na praktickou mikro úroveň každodenní práce manažera. Skripta v první části seznamují se základními pojmy a teoriemi, jejich vývojem a současnými interpretacemi i pochybnostmi týkajícími se veřejnosti. Ve druhé části je pozornost věnována vztahům mezi organizací a vnějším prostředím. O organizaci je uvažováno jako o subjektu, který má možnost své vztahy s veřejností a veřejné mínění o sobě řídit. Skripta zde seznamují s možnými postupy a nástroji PR managementu organizací. Ve třetí části se skripta soustřeďují na Media Relations. Seznamují s metodami práce manažerů organizací s masmédii jak v obecné rovině, tak v současné situaci České republiky
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Management public relations jen za 0 Kč.