Kategorie

Management současný a budoucí

235 běžná cena 278 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: Profesional publishing
Rok vydání: 2011
Jazyk: Čeština
Vazba: Paperback
Počet stran: 188
Zařazení: příručky management

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Choking hazard 2. K Objednávce od 2 kusů

Současný management je plný změn. Často tak rychlých a převratných, že se s nimi sotva stačíme vyrovnat a už k nám v naší zrychlené době míří další a další. Svět práce se převtěluje do lidských zdrojů, aktivem se stávají znalosti a lidský kapitál, boj o přežití se odehrává v aréně konkurenční schopnosti. Přesto lidé chtějí své jistoty a své osudy svěřují do rukou manažerů a leaderů. Zcela nová a moderně pojatá kniha Jiřího Stýbla „Management současný a budoucí“, vydaná nakladatelstvím Professional Publishing, přináší v šesti kapitolách šest pohledů na dnešní a budoucí management. Není to pouhá učebnice managementu, zkušený autor předpokládá i zkušené čtenáře a jednotlivé kapitoly jsou úvahami nad nejaktuálnějšími problémy, s kterými se moderní management musí vyrovnávat. První kapitola se zabývá strategickým rozhodováním v dnešní době, druhá světem práce a moderními trendy v řízení lidských zdrojů. Třetí kapitola uvažuje o managementu stálosti, pohybu a změny (Reakce na změny a informace, práce se změnami, Scénáře strategického obratu, Role lidí v procesech změn, Modelování procesů změn), čtvrtá pak o řízení pracovního výkonu z tradičních i méně tradičních pohledů (Motivace pracovníků i manažerů, Netradiční formy řízení a hodnocení výkonnosti, Nové formy zaměstnaneckých výhod). Pátá kapitola pojednává o lidském kapitálu, inovacích a přípravě na budoucnost a závěrečná o vůdčích osobnostech, jejich stylech a rolích a o vedení manažerských talentů. Budoucnost je už dnes a zvítězí připravení.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 15% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Management současný a budoucí jen za 235 Kč.