Mnoho čtenářů zjistilo, že má na to vyslovit slovo
kunda. Ale jak je to s čurákem? Zcela vážně, mohla by jít do páru s
Knihou o kundě Kniha o pyji, Kniha o penisu, Kniha o falu nebo
Kniha o něm? Fakt si to někdo může myslet? Karel Jaroslav Obrátil
(1866–1945), muž, který by měl být řazen vedle Františka Sušila, o
čuráku píše: Slovo čur, čurák, čurec (penis) pochází od slovesa
čurati (dětsky), které je však zcela nevinné, decentní a obvyklé u
dětí i v nejlepších rodinách a nemá na sobě ani stínu závadnosti.
Naopak, je to slovo dobře volené, neboť vysvětluje foneticky velmi
dobře svůj původ od zvuku, ozývajícího se při výlevu zurčící vody
do podstavené nádoby. Je tedy přímo nepochopitelné, že slovo čurák
je považováno za obscenní, zvláště když jeho diminutivum čuránek
(dětský penis) není rovněž závadné. Ano, čurák je plnohodnotné
slovo, od něhož se dá odvodit fungující zdrobnělina, a je zrozeno z
činnosti, na níž není vůbec nic sprostého.
Zatímco kundu je možno zobrazovat prakticky vždy a všude,
čurák nesmí být vidět (anebo nikoli v pohotovostní poloze). Protože
když stojí, je připraven, a když je připraven, je to pornografie a
neslušnost. Jestli stojí za něco bojovat, pak za stejné zobrazovací
příležitosti.
Dotek pravdy je jako dotek na genitál. Život ze samotné své
povahy přestupuje veškeré hranice, veškeré závory, překážky všech
zvyků, nacionálních omezení, rasových předsudků; on je v pravdě
svrchovaný v kosmickém smyslu.
Mnoho čtenářů zjistilo, že má na to vyslovit slovo
kunda. Ale jak je to s čurákem? Zcela vážně, mohla by jít do páru s
Knihou o kundě Kniha o pyji, Kniha o penisu, Kniha o falu nebo
Kniha o něm? Fakt si to někdo může myslet? Karel Jaroslav Obrátil
(1866–1945), muž, který by měl být řazen vedle Františka Sušila, o
čuráku píše: Slovo čur, čurák, čurec (penis) pochází od slovesa
čurati (dětsky), které je však zcela nevinné, decentní a obvyklé u
dětí i v nejlepších rodinách a nemá na sobě ani stínu závadnosti.
Naopak, je to slovo dobře volené, neboť vysvětluje foneticky velmi
dobře svůj původ od zvuku, ozývajícího se při výlevu zurčící vody
do podstavené nádoby. Je tedy přímo nepochopitelné, že slovo čurák
je považováno za obscenní, zvláště když jeho diminutivum čuránek
(dětský penis) není rovněž závadné. Ano, čurák je plnohodnotné
slovo, od něhož se dá odvodit fungující zdrobnělina, a je zrozeno z
činnosti, na níž není vůbec nic sprostého.
Zatímco kundu je možno zobrazovat prakticky vždy a všude,
čurák nesmí být vidět (anebo nikoli v pohotovostní poloze). Protože
když stojí, je připraven, a když je připraven, je to pornografie a
neslušnost. Jestli stojí za něco bojovat, pak za stejné zobrazovací
příležitosti.
Dotek pravdy je jako dotek na genitál. Život ze samotné své
povahy přestupuje veškeré hranice, veškeré závory, překážky všech
zvyků, nacionálních omezení, rasových předsudků; on je v pravdě
svrchovaný v kosmickém smyslu.
Mnoho čtenářů zjistilo, že má na to vyslovit slovo
kunda. Ale jak je to s čurákem? Zcela vážně, mohla by jít do páru s
Knihou o kundě Kniha o pyji, Kniha o penisu, Kniha o falu nebo
Kniha o něm? Fakt si to někdo může myslet? Karel Jaroslav Obrátil
(1866–1945), muž, který by měl být řazen vedle Františka Sušila, o
čuráku píše: Slovo čur, čurák, čurec (penis) pochází od slovesa
čurati (dětsky), které je však zcela nevinné, decentní a obvyklé u
dětí i v nejlepších rodinách a nemá na sobě ani stínu závadnosti.
Naopak, je to slovo dobře volené, neboť vysvětluje foneticky velmi
dobře svůj původ od zvuku, ozývajícího se při výlevu zurčící vody
do podstavené nádoby. Je tedy přímo nepochopitelné, že slovo čurák
je považováno za obscenní, zvláště když jeho diminutivum čuránek
(dětský penis) není rovněž závadné. Ano, čurák je plnohodnotné
slovo, od něhož se dá odvodit fungující zdrobnělina, a je zrozeno z
činnosti, na níž není vůbec nic sprostého.
Zatímco kundu je možno zobrazovat prakticky vždy a všude,
čurák nesmí být vidět (anebo nikoli v pohotovostní poloze). Protože
když stojí, je připraven, a když je připraven, je to pornografie a
neslušnost. Jestli stojí za něco bojovat, pak za stejné zobrazovací
příležitosti.
Dotek pravdy je jako dotek na genitál. Život ze samotné své
povahy přestupuje veškeré hranice, veškeré závory, překážky všech
zvyků, nacionálních omezení, rasových předsudků; on je v pravdě
svrchovaný v kosmickém smyslu.
schovat popis
Recenze