„Neobyčejně otevřený a autentický příběh – s konkrétními radami, spoustou inspirace i odvahou přiznat chyby.“\n— Petr Bena, vice chairman of the board Alza.cz
\n„Místo superlativů nabízí ‚aha‘ momenty a praktické rady z reálného byznysu.“\n— Jitka Dvořáková, ex-CEO CZC.cz a bývalá regionální ředitelka MALL Group South
\nMyslíte si, že víte, jak zvládat růst firmy? \nŽe stačí přidat lidi, procesy a kapitál? Omyl.
\nTomáš Braverman proměnil Heureku z lokálního hráče v největší skupinu nákupních portálů střední a východní Evropy. Nyní odhaluje zákulisí této cesty a sdílí jedinečné know-how o tom, jak dosáhnout firemního růstu.
\nV knize rozebírá výzvy i náhlé krize, kterým jako lídr musel čelit – od budování nových týmů po konkureční souboje. A na základě reálných příběhů poskytuje řadu praktických rad, například ohledně akvizic, zavádění metodiky OKR nebo vlivu datové analýzy na rozvoj firmy. Neocení je pouze vrcholoví manažeři, ale všichni, kteří chtějí úspěšně (u)řídit růst svého podnikání, projektu či týmu.
\nV knize se mimo jiné dozvíte: \n- Díky čemu Heureka obstála v konkurenci mezinárodních gigantů a během jediné dekády zdesetinásobila své příjmy.\n- Firemní kultura nevzniká sama, ale shora, a CEO za ni nese plnou odpovědnost.\n- Hromadné propouštění může být pro firmu ozdravné, i když se jí daří.\n- Zaměstnanci neodcházejí kvůli penězům, ale kvůli šéfům – kvalitní lídr rozhoduje o jejich setrvání víc než mzda.\n- Dlouhodobá strategie se nesmí stavět na zisku – skutečný kompas růstu představují metriky zaměřené na zákazníka.
\nTato kniha vám ušetří spoustu přešlapů, které už autor udělal za vás.
\nO autorovi
\nTomáš Braverman se zviditelnil zejména jako generální ředitel Heureka.cz. Nyní působí jako CEO Slevomat Group a nezávislý konzultant. Svým klientům pomáhá se škálováním a rozvojem digitálního podnikání. Věnuje se rovněž tvorbě podcastu, do kterého zve významné osobnosti podnikatelského prostředí. Se svou ženou a dvěma dětmi žije v Praze.
schovat popis- Nakladatel: Jan Melvil Publishing
- Kód:
- Rok vydání: 2006
- Jazyk: Čeština
- Vazba: Pevná
- Počet stran: 256
- Šířka balení: 14 cm
- Výška balení: 21 cm
- Hloubka balení: 3 cm
- Váha balení: 350 g
Recenze