Učebnice je určena pro navazující magisterské studium programů, které se zabývají strategickým řízením v mezinárodním kontextu. Celý text je pojat jako obvyklý znalostní standard na této úrovni studia v oblasti vymezení a významu nadnárodních korporací ve světové ekonomice, firemních strategií a analytických metod, které se zde využívají, organizace nadnárodních korporací, strategií tvorby a rozvoje lidského kapitálu v interkulturním kontextu a pochopení myšlenky společenské odpovědnosti korporací. Smyslem knihy je pochopit vyjednávací proces nadnárodních korporací s národními vládami v oblasti mezinárodních investic, lokalizace jednotlivých činností v hodnotovém řetězci do zemí a regionů a dopadů do mezinárodní konkurenceschopnosti české ekonomiky a jejích podnikatelských subjektů. Pozornost je věnována především inovačním strategiím a faktorům, které v současném společensko-politickém a ekonomickém kontextu ovlivňují. Učebnice je sladěna s mezinárodními znalostními standardy tak, jak jsou využívány na zahraničních univerzitách.
\n schovat popis- Nakladatel: CVUT Praha
- Kód:
- Jazyk: Čeština
- Vazba: Taschenbuch
- Počet stran: 182
Recenze