Velmi zajímavá knížka, kombinující čtení krátkého příběhu dětem, následně s dětmi projdete obrázky, zda jim rozumí a správně je pojmenují a potom se podle nich snaží sami číst. Věty jsou jednoduché o třech slovech například: Beruška sedí na květině. Knížka se věnuje dvaceti tématům (u rybníka, v bazénu, na zahradě, v obchodě, a další). U nás slouží jako další podpůrný logopedický prostředek, který dětem rozšiřuje slovní zásobu, učí je porozumět čtenému textu a pomáhá tvořit věty. Nejsem odborník a hodnotím pouze jako rodič, ale myslím si, že je to dobře zpracované a dětem se líbí a rády s ní pracují, takže u nás splňila očekávání.
Výborná kniha na rozvoj verbální komunikace. S knihou často a ráda pracuji ve chvílích trávených se synem. Tematický příběh je tak akorát dlouhý, aby syn udržel pozornost a bavil ho. Na další stránce nás čekají obrázky, které si společně projdeme, pojmenujeme, případně vysvětlíme, aby byly pro syna srozumitelné. A pak hurá na převyprávění příběhu dle obrázků. Odměnou je radost z toho, že umí “číst” jako velcí bráchové.
Velmi dobře zpracovaná knížka primárně určena mladším ročníkům. Líbí se mi na této publikaci její výrazný edukační prvek, to znamená, že je výchovného a vzdělávacího charakteru, přináší dětem nové poznatky a informace. dítka se díky obsahu musí snažit dosadit místo obrázku příslušná slova, tím je nutí pracovat na rozvoji své slovní zásobi, dítko se procvičí ve výslovnosti, v řečí. Velmi praktický pomocník.
Recenze