Kategorie

Marketing ve zdravotnictví

326 běžná cena 345 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Národní centrum ošetrovatelství (NCO NZO)
ISBN: 80-7013-441-0
Rok vydání: 2006
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 150
Zařazení: učební texty marketing zdravotnický management zdravotnictví

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Učební text je výběrem určitého úseku obecné marketingové teorie s ohledem na možnost aplice ve zdravotnictví a předpokládá určité zkušenosti s chodem zdravotnických zařízení.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 6% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Marketing ve zdravotnictví jen za 326 Kč.