Publikace se věnuje aktuálnímu tématu současné doby
- společenské odpovědnosti firem (CSR). Ve čtivé formě seznamuje s
jejími teoretickými základy a přináší i pohled na aplikace v praxi
formou případových studií na konci knihy.
Text knihy čtenáře podrobně seznámí s implementací CSR do
strategie...
číst celé
Publikace se věnuje aktuálnímu tématu současné doby
- společenské odpovědnosti firem (CSR). Ve čtivé formě seznamuje s
jejími teoretickými základy a přináší i pohled na aplikace v praxi
formou případových studií na konci knihy.
Text knihy čtenáře podrobně seznámí s implementací CSR do
strategie firmy, jednotlivými pilíři společensky odpovědného
podnikání, řeší problematiku rovných příležitostí, outplacementu,
sociálního marketingu, Fair Trade i hodnocení a reportování CSR.
Autorka se zamýšlí i nad kritikou tohoto konceptu a budoucím
vývojem CSR. Nadto se v textu dočteme nejen i o odpovědném
podnikání jako celku a obecněji odpovědném chování organizací,
etikou v podnikání a korupci.
Kniha je určena široké i odborné veřejnosti, komerční i
veřejné správě a zejména manažerům společností, které chtějí
naplnit koncept společenské odpovědnosti.
Publikace se věnuje aktuálnímu tématu současné doby
- společenské odpovědnosti firem (CSR). Ve čtivé formě seznamuje s
jejími teoretickými základy a přináší i pohled na aplikace v praxi
formou případových studií na konci knihy.
Text knihy čtenáře podrobně seznámí s implementací CSR do
strategie firmy, jednotlivými pilíři společensky odpovědného
podnikání, řeší problematiku rovných příležitostí, outplacementu,
sociálního marketingu, Fair Trade i hodnocení a reportování CSR.
Autorka se zamýšlí i nad kritikou tohoto konceptu a budoucím
vývojem CSR. Nadto se v textu dočteme nejen i o odpovědném
podnikání jako celku a obecněji odpovědném chování organizací,
etikou v podnikání a korupci.
Kniha je určena široké i odborné veřejnosti, komerční i
veřejné správě a zejména manažerům společností, které chtějí
naplnit koncept společenské odpovědnosti.
Publikace se věnuje aktuálnímu tématu současné doby
- společenské odpovědnosti firem (CSR). Ve čtivé formě seznamuje s
jejími teoretickými základy a přináší i pohled na aplikace v praxi
formou případových studií na konci knihy.
Text knihy čtenáře podrobně seznámí s implementací CSR do
strategie firmy, jednotlivými pilíři společensky odpovědného
podnikání, řeší problematiku rovných příležitostí, outplacementu,
sociálního marketingu, Fair Trade i hodnocení a reportování CSR.
Autorka se zamýšlí i nad kritikou tohoto konceptu a budoucím
vývojem CSR. Nadto se v textu dočteme nejen i o odpovědném
podnikání jako celku a obecněji odpovědném chování organizací,
etikou v podnikání a korupci.
Kniha je určena široké i odborné veřejnosti, komerční i
veřejné správě a zejména manažerům společností, které chtějí
naplnit koncept společenské odpovědnosti.
schovat popis
Recenze