Recenze Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání

308 Kč
Zobrazit knihu
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným,... číst celé 

Recenze

1
Ověřené recenze jsou tak výslovně označené, ostatní jsou neověřené.
Avatar uživatele
Cestovní ruch oblast v níž pracují nejrůznější profese od prodejců, cestovních agentur, kancelářích, průvodců a jiných...jak v tomto odvětví uspět a vybudovat si dobrou reklamu.
Kniha definuje pojmy, obsahuje stručnou historii vývoje marketingu, cestovního ruchu, destinace, pohostinství, volného času; vysvětlení podnikatelských koncepcí a marketingového směnného procesu; analýza vlivů prostředí; vysvětlení potřebnosti budování market. informačního systému a jeho obsahu. V další části knihy najdete prostředky marketingu. Vše je doplněno praktickými příklady.
8/03/2020