Kategorie

Slovník teórie médií A-Ž (slovensky)

Autor: Peter Valček

370 běžná cena 595 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Literárne informačné centrum
ISBN: 978-80-8119-042-1
Rok vydání: březen 2012
Jazyk: Slovenština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 352
Zařazení: výkladové slovníky oborová terminologie terminologické slovníky masmédia mediální komunikace

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 38% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Slovník teórie médií A-Ž jen za 370 Kč.