Kategorie

Očima fotografa

327 běžná cena 405 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Zoner Press
ISBN: 978-80-7413-003-8
Rok vydání: 2008
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 192
Zařazení: fotografické publikace příručky fotografování digitální fotografie fotografická kompozice

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Řada knih o fotografování se věnuje technickým problémům digitální fotografie, počínaje výběrem a vlastnostmi fotoaparátů,jejich příslušenství a doplňků, nebo nastavení expozice v nejrůznějších podmínkách, případně následným úpravám fotografií na počítači. Tato kniha Michaela Freemana, známého anglického fotografa a především autora celé řady populárních knih o fotografii, se zabývá obsahem fotografie, její kompozicí a skladbou. Od základního zarámování snímku, přes grafické a fotografické prvky až po uplatnění všech principů na konkrétních ukázkách fotografické tvorby vysvětluje autor základy kompozice, které by měl znát každý fotograf. S pomocí velkého množství ilustrativních příkladů, náčrtků a schémat Michael Freeman ukazuje, jak lze zvýšit účinek fotografie na diváka, jak využít různé nástroje, postupy, kompoziční prvky, světlo a barvu ke zdůraznění nebo potlačení různých částí obrazu. Kniha ale není pouhou učebnicí kompozice nebo výčtem postupů a metod, autor ukazuje a krok za krokem vysvětluje na řadě případů celý proces vzniku snímku, od záměru, přes hledání a zkoušení, až po finální záběr. Skvělým zpestřením knihy je zařazení značného množství komentářů, názorů a myšlenek světových fotografů, současných i dřívějších, týkajících se fotografické kompozice, ale i fotografie obecně. Kniha se tak stává nejen zdrojem poučení ale i zajímavým čtením a pohledem do historie a vývoje fotografie. A pokud neradi čtete, je kniha doslova nabita množstvím fotografií pro vaši inspiraci.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 19% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Očima fotografa jen za 327 Kč.