Dolce&Gabbana Pour Homme Intenso Parfémovaná voda 125 ml pro muže Tester
Popis produktu
**Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso** je rafinovaná vůně pro sebevědomé muže. Aromatická vůně, která vyzařuje čistou eleganci, kontrast mezi svěžestí a bohatým aroma, nespoutanou sílu a vášeň. Zachycuje muže, který miluje klasický styl a tradice, ale přesto se v něm ukrývá dobrodružná část, která touží po nových a moderních věcech. Bohatá kompozice propojuje svěží vodní tóny a aromatický nádech koření a dřeva. Ucítíte omamnou vůni tabáku, která složení dodává pikantní a neobvyklý tón. Intenzitu a sílu dodávají parfémované vodě *Pour Homme Intenso* labdanum, ambra a pižmo. Výsledkem tohoto jedinečného složení je vyvážená harmonie, kde se mísí klasické ingredience s neobvyklými tóny. Klasický flakon se zaoblenou siluetou je zahalen do tmavého skla, které ještě více zvýrazňuje eleganci a klasický styl. Nechte se strhnout vášní, emocemi a nespoutanou silou. Tváří reklamní kampaně parfému Dolce & Gabbana *Pour Homme Intenso* je Colin Farrell.
- Mohlo by Vás také zaujmout
- Další knihy autora
- Další zboží výrobce
- Naposledy prohlédnuté
Sběratelské záložky
Podobní autoři
          
          České osobnosti na návštěvě v Megaknihách!
   
        České osobnosti na návštěvě v Megaknihách!
        Štítky produktu
Návrh štítků k produktu
Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.
Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.
Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.
K této knize jste navrhli štítky:
     
      Proč nakupovat u nás?
  
    Proč nakupovat u nás?
    - 
            Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
- 
            Levná doprava doslova za pár kaček
- 
            Spokojení zákazníci známka kvality
- 
            Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
- 
            Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
     
      Hodnocení od zákazníků Heureka.cz
  
    Hodnocení od zákazníků Heureka.cz
    za posledních 90 dní
s obchodem
 
                                         
             
                         
                         
                         
                         
                         
             
     
             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                            