Jedno z nejvýznamnějších děl české literatury s
obrazovým doprovodem Oldřicha Hamery (* 1943), výrazného českého
grafika, mj. jediného žáka a spolupracovníka Vladimíra Boudníka,
ale také vydavatele samizdatových publikací v edici
Explozionalismus (např. výběru z Máchových deníků s ilustracemi...
číst celé
Jedno z nejvýznamnějších děl české literatury s
obrazovým doprovodem Oldřicha Hamery (* 1943), výrazného českého
grafika, mj. jediného žáka a spolupracovníka Vladimíra Boudníka,
ale také vydavatele samizdatových publikací v edici
Explozionalismus (např. výběru z Máchových deníků s ilustracemi
Jiřího Koláře či textů Ladislava Klímy).
Hamerovy monotypy na téma Máchova Máje, vznikající průběžně
více než třicet let, představují průhledy do krajiny se snovými
rysy, v níž se objevují motivy korespondující s motivy Máchova
veledíla. Nejde tedy o nějaký narychlo vytvořený koncept, ale
evidentně o výtvarníkovo „osudové“ téma.
Jedno z nejvýznamnějších děl české literatury s
obrazovým doprovodem Oldřicha Hamery (* 1943), výrazného českého
grafika, mj. jediného žáka a spolupracovníka Vladimíra Boudníka,
ale také vydavatele samizdatových publikací v edici
Explozionalismus (např. výběru z Máchových deníků s ilustracemi
Jiřího Koláře či textů Ladislava Klímy).
Hamerovy monotypy na téma Máchova Máje, vznikající průběžně
více než třicet let, představují průhledy do krajiny se snovými
rysy, v níž se objevují motivy korespondující s motivy Máchova
veledíla. Nejde tedy o nějaký narychlo vytvořený koncept, ale
evidentně o výtvarníkovo „osudové“ téma.
schovat popis
Recenze