Kategorie

POP In-store komunikace v praxi

Autor: Martin Boček

237 běžná cena 298 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
ISBN: 978-80-247-2840-7
Rok vydání: únor 2009
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 224
Zařazení: příručky prodej reklama a propagace marketingová komunikace maloobchod spotřebitelské chování

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP aktivitách a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále významnější roli v komunikaci se zákazníky.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 21% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu POP In-store komunikace v praxi jen za 237 Kč.