Kategorie

Budování úspěšného firemního webu

169 běžná cena 220 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: BEN - technická literatura
ISBN: 80-7300-173-X
Rok vydání: 2005
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 128
Zařazení: příručky WWW stránky firmy WWW prezentace

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Ve firemní webové prezentaci se může skrývat velký potenciál - záleží ovšem, jak se ke svému webu daná firma postaví. V současné době, kdy je stále těžší a finančně náročnější prosadit se proti sílící konkurenci, může být nakonec kvalita firemního webu tím rozhodujícím faktorem. Kvalita velkého procenta webů českých firem je velice nízká, což se odráží i na skutečnosti, že přínosy plynoucí z webu jsou minimální. Snad i proto se firmy ke svým webům staví tak macešsky a jejich weby odráží spíše potřeby managementu firem a nikoli potřeby jejich návštěvníků (tedy potenciálních zákazníků) - a zde je základní problém. Vybudování úspěšného firemního webu není jednorázovou činností, ale jedná se o dlouhodobou (dalo by se říci nikdy nekončící) záležitost, která musí mít bezesporu podporu vrcholového vedení firmy. Je nutné počítat s tím, že to bude stát hodně času a také peníze. A právě k tomu, aby byly čas i peníze investovány správně, slouží tato publikace. Na cestě, na jejímž konci je právě onen úspěšný web (tzn. web, který plní stanovené cíle), je několik důlěžitých etap, jejichž opomenutí či podcenění může mít nakonec velmi negativní následky. Právě na tyto etapy je zaměřena celá publikace. Publikace je určena spíše pro manažery firem, neboť přehlednou formou poskytuje čtenáři základní souvislosti, na základě kterých lze provádět kvalitnější strategická rozhodnutí týkající se firemního webu. Analyzuje činnosti, které by měly předcházet vytvoření webové prezentace. Zaměřuje se především na problematiku definování cílů a stanovení funkcionality webu, analýzu konkurence a analýzu návštěvníků. Dále jsou zde rozebírány základní aspekty vlastní tvorby podnikového webu s důrazem na získání a udržení zájmu návštěvníka a na maximalizaci uživatelského zážitku z používání webu. Jako nejdůležitější prvky související s vlastním vytvořením webových stránek jsou zmiňovány kvalita obsahu, přístupnost, použitelnost, vzhled a rychlost webu. Další problémovou oblastí je propagace vytvořeného podnikového webu. Nastiňuje základní možnosti zvyšování návštěvnosti webu a charakterizuje výhody, nevýhody a vhodnost použití jednotlivých metod v závislosti na stanovených cílích internetové strategie. Převážná část obsahu původně vznikla jako bakalářská práce pod vedením jednoho z předních odborníků na webové technologie Ing. Jiřího Koska. Odborný posudek k práci napsal specialista na internetové obchodní strategie a marketing Marek Prokop. Oba poskytli velice cenné odborné připomínky, a přispěli tak ke zkvalitnění celé této publikace. Zničte svou internetovou konkurenci dříve, než to udělá ona. Stručný obsah 1. Úvod 2. Internetová strategie 3. Tvorba firemního webu 4. Propagace 5. Závěr 6. Příloha 7. Rejstřík
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 23% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Budování úspěšného firemního webu jen za 169 Kč.