Elektronická kniha, určená ke čtení v mobilu, čtečce e-knih, počítači, tabletu apod. Nejedná se o tištěnou knihu.
\nDlouho očekávané pokračování románu E, vyprávěné výhradně prostřednictvím e-mailů, smsek, chatů a blogů, přináší neskutečně zábavný vhled do srdcí, myslí a emailových schránek té nejkouzelněji nefunkční reklamní agentury na světě. Z popela agentury Miller Shanks odsouzené k záhubě povstal její...
číst celé
Elektronická kniha, určená ke čtení v mobilu, čtečce e-knih, počítači, tabletu apod. Nejedná se o tištěnou knihu.
\n
Dlouho očekávané pokračování románu E, vyprávěné výhradně prostřednictvím e-mailů, smsek, chatů a blogů, přináší neskutečně zábavný vhled do srdcí, myslí a emailových schránek té nejkouzelněji nefunkční reklamní agentury na světě. Z popela agentury Miller Shanks odsouzené k záhubě povstal její nástupce Meerkat 360, společnost 21. století, která je tak vyspělá, že má i vlastního kadeřníka. Mezi zaměstnanci nechybí ani David Crutton, generální ředitel s nejtragičtějším e-mailovým podpisem všech dob, Milton Keane, stoprocentně heterosexuální osobní asistent toužící se proslavit v televizní reality show, nebo Harvey Harvey, kreativec, který zdvořile odpovídá i na spamy s pornografickým obsahem a možná zrovna potkal na internetu svou budoucí ženu – bohatou nigerijskou princeznu, která so ocitla v nesnázích…
\n
schovat popis
Recenze