Elektronická kniha, určená ke čtení v mobilu, čtečce e-knih, počítači, tabletu apod. Nejedná se o tištěnou knihu.
\nSlovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak...
číst celé
Elektronická kniha, určená ke čtení v mobilu, čtečce e-knih, počítači, tabletu apod. Nejedná se o tištěnou knihu.
\n
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.
\n
schovat popis
Recenze