Umění získat dostatečné množství přesných informací a na jejich základě se správně rozhodnout, popř. získat konkurenční výhodu, je jedním z předpokladů úspěšného řízení podniku. Cílem publikace je proto seznámit čtenáře s aktuálními problémy práce s informacemi a znalostmi. V obsahu knihy...
                        
číst celé 
                                                        
                                                                Umění získat dostatečné množství přesných informací a na jejich základě se správně rozhodnout, popř. získat konkurenční výhodu, je jedním z předpokladů úspěšného řízení podniku. Cílem publikace je proto seznámit čtenáře s aktuálními problémy práce s informacemi a znalostmi. V obsahu knihy naleznete řadu zajímavých témat – role informací při podpoře rozhodování, informační exploze, informace jako zdroj konkurenční výhody, informace jako zboží, vyhledávání a analýza informací, zpracování nejistých a neúplných informací, získávání znalostí, Internet jako prostředí pro šíření informací i jako virtuální knihovna, inteligentní vyhledávání informací v Internetu a další.
                                                            
schovat popis 
                 
        
        
Recenze