Logo Modernism
Popis produktu
Objevte fascinující svět designu s knihou Logo Modernism. Tento jedinečný sborník zobrazuje nesmrtelný vliv modernismu na grafické umění a firemní identitu, která formovala vizuální jazyk 20. století.
Kniha Logo Modernism představuje rozsáhlý přehled přibližně 6000 log, které vznikly v období od roku 1940 do 1980. Autor Jens Müller analyzuje, jak myšlenky modernismu - od geometrické přes efektovou až po typografickou tvorbu - zásadně ovlivnily vznik a rozvoj corporate identity. Díky rozdělení do tří hlavních kapitol, které se dále člení na jednotlivé styly jako jsou alfabetické znaky, překrývání tvarů, body či čtverce, získáte systematický pohled na tento klíčový obor designu.
Kniha ale není pouze katalogem značek. Obsahuje také úvod do historie log a grafického designu, stejně jako odborný esej od R. Rogera Remingtona, který rozšiřuje porozumění vývoje modernistického designu. Zvláštní pozornost je věnována profilům významných designérů jako Paul Rand, Yusaku Kamekura nebo Anton Stankowski, a detailním případovým studiím slavných projektů včetně značek Fiat, The Daiei Inc. či olympijských her v Mexiku 1968.
Proč si vybrat Logo Modernism?
- Inspirace pro profesionály i nadšence: Ideální zdroj pro grafické designéry, marketéry a všechny, kdo chtějí pochopit sílu vizuální identity.
- Unikátní historický přehled: Kompletní soubor významných log z období zásadních kulturních a technologických změn.
- Detailní rozbor stylů: Ucelený vhled do různých designových přístupů a technik modernismu.
- Odborné eseje a profily: Hloubkové studie významných tvůrců a jejich inspirativních děl.
- Vizuálně bohatá publikace: Vysoká kvalita reprodukcí a estetická hodnota, která potěší každého sběratele knih o designu.
Hlavní vlastnosti produktu
- Obsah: Cca 6000 log z období 1940-1980, rozdělených do tří hlavních kategorií designu.
- Autor: Jens Müller, expert na modernistický design.
- obsahuje: Úvod, esej, profily designerů a případové studie.
- Jazyk: Německy (předpoklad dle názvu a popisu).
- Využití: Příručka i zdroj inspirace pro designéry, marketéry, studenty a historiky umění.
Nakupte společně
- Mohlo by Vás také zaujmout
- Další knihy autora
- Další zboží nakladatele
- Naposledy prohlédnuté
Sběratelské záložky
Podobní autoři
Příběhy z Megaknih
Mega BookTok Všechna videa
České osobnosti na návštěvě v Megaknihách!
Štítky knihy
Návrh štítků k produktu
Navrhněte maximálně 5 klíčových slov (štítků) k tomuto produktu.
Za každý přidaný štítek musíte poté 5x ohodnotit štítky ostatních.
Nezapomeňte navrhnuté štítky uložit stisknutím tlačítka „Uložit přidané štítky“.
K této knize jste navrhli štítky:
Proč nakupovat u nás?
-
Největší skladové zásoby sortiment všeho druhu
-
Levná doprava doslova za pár kaček
-
Spokojení zákazníci známka kvality
-
Vyzvednutí kdekoliv místo vybíráte vy
-
Skvělá zákaznická podpora neváhejte zavolat
Hodnocení od zákazníků Heureka.cz
za posledních 90 dní
s obchodem
Naposledy prohlédnuté
Velkoobchodní spolupráce
Pokud máte zajímavý sortiment, neváhejte nás oslovit. Nabízíme zajímavé odběry, rychlé platby a respektuplnou spolupráci.
velkoobchody@megaknihy.cz