Kategorie

Marketing kultury

164 běžná cena 240 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Ing. Radim Bačuvčík
Kód:
ISBN: 978-80-87500-17-0
Rok vydání: březen 2012
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Polotuhá flexo
Počet stran: 200
Zařazení: monografie marketing kultury

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film Mach a Šebestová 2. K Objednávce od 4 kusů

Kniha Marketing kultury se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace na poli marketingu a propagace dělají. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění, tedy různých forem divadla a koncertů, mnohá doporučení se však týkají také světa výtvarného umění, muzejnictví a památkové péče.
3
Recenze
Jak se Vám kniha líbila?
Báječná knížka, která vám ukáže správný směr v podnikání, jak se lépe starat o své finance, a jak nad nimi jinak přemýšlet.
21/09/2016
Tuto knihu bych doporučila všem, kteří chtějí podnikat, jako povinnou četbu.
3/09/2016
Doporučuji všem, kteří chtějí začít dělat něco se svou finanční situací. Touto knihou by měli začít.
19/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 31% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Marketing kultury jen za 164 Kč.